اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس
سرخط خبرها
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از استقرار تیم بازرسی استان در هیات فوتبال خراسان رضوی خبر داد:

هاشمی جواهری: نارضایتی مان را به تاج هم گفته ایم | روغن ریخته را نذر حضرت عباس می‌کنند! | اگر نمی‌توانند در مدیریت فوتبال تغییر ایجاد کنند، بروند!

  • کد خبر: ۱۲۶۴۰۳
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
هاشمی جواهری: نارضایتی مان را به تاج هم گفته ایم | روغن ریخته را نذر حضرت عباس می‌کنند! | اگر نمی‌توانند در مدیریت فوتبال تغییر ایجاد کنند، بروند!
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: متاسفانه هیات فوتبال خراسان رضوی به وظایف خود عمل نمی‌کند و توقع دارد تا در زمان بروز مشکلاتی که نشات گرفته از مدیریت خودشان هست دستگاه‌ها و بخش‌های دیگر حاکمیتی ورود نمایند، اما این طور که آقایان مسیر را طی می‌کنند سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، علی اکبر هاشمی جواهری با انتقاد از مدیریت هیئت فوتبال و بروز مشکلات جدی در وضعیت تیم‌هایی این استان اظهار کرد: وضعیت اسف بار این روز‌های فوتبال حاصل مدیریت غلط چند ساله در این هیئت است. یک ضرب المثل قدیمی هست که می‌گوید وقتی باد بکاری، طوفان درو می‌کنی. الان وضعیت هیات فوتبال ما هم همین است. شما در همین مسئله شهرخودرو اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که هیات از همان اول در جریان این نقل و انتقال بوده، اما نتیجه نهایی را حالا دارید می‌بینید.

وی ادامه داد: وقتی آقایان بیشتر از این که حواسشان به وضعیت مدیریت فوتبال خراسان رضوی باشد به دنبال موضوعات فدراسیون فوتبال می‌روند، این اتفاقات هم رقم می‌خورد. زمانی که رئیس هیات ما در مشهد نیست و دبیر همه کار‌ها را انجام می‌دهند، زمانی که اکثر پیش‌کسوتان از شرایط موجود راضی نیستند، زمانی که موارد بدیهی رعایت نمی‌شود، حاصل همین چیزی می‌شود که شما می‌بینید. شاید دوستان به دنبال اهداف دیگری باشند، در حال حاضر نیز نگاهشان بیشتر به تهران است تا فوتبال خراسان و خوب قاعدتا این مسائل را هم به دنبال خواهد داشت.

شهرخودرو ۵۰ میلیارد فقط برای بقا در لیگ یک لازم دارد

مدیرکل ورزش و جوانان همچنین گفت: در شرایط فعلی، تیم شهرخودرو یکسری بدهی و تعهداتی دارد که هنوز کامل مشخص و شفاف نیست متاسفانه به همین خاطر نمی‌توان امیدی به آینده داشت. اگر همه چیز روشن و مشخص بود حتی همین الان هم در استان بودند افرادی که پای کار بیایند و به فوتبال کمک کنند. متاسفانه با برآوردی که ما داشتیم همین الان برای اینکه این تیم فقط سهمیه لیگ یک خودش را حفظ کند حداقل ۵۰ میلیارد تومان پول لازم دارد.

بعد از این افتضاح تاریخی از ما بعنوان حَکَم دعوت می‌کنید؟

هاشمی جواهری در ادامه با اشاره به نامه اخیر هیات فوتبال اظهار کرد: آقایان شب قبل از بازی نماینده استان در لیگ یک (دوشنبه شب) نامه زده اند که اداره کل ورزش و جوانان، چون بین خریدار و فروشنده شهرخودرو حَکَمیت را بعهده گرفته است، پس مسئولیت تیم را هم برعهده بگیرد! اولا که در جلسه‌ای که ما در استانداری داشتیم اصلا قرار نبود ما بعنوان حَکَم در این ماجرا ورود کنیم. ثانیا حالا که امروز (سه شنبه) تیم بازی دارد و این نتایج افتضاح در تاریخ فوتبال را رقم زده اید از ما بعنوان حَکَم کمک می‌خواهید؟ روغن ریخته را نذر حضرت عباس می‌کنید؟

شهرخودرو تبدیل به یک غده سرطانی شده است

متولی ورزش خراسان رضوی همچنین گفت: تیم شهرخودرو امورز دیگر تبدیل به یک غده سرطانی شده و الان متاسفانه مجبوریم این شرایط را ببینیم. شما یک زمانی مجبورید دستتان را قطع کنید تا بیماری شما به تمام بدن تان رخنه نکند و الان وضعیت این تیم هم همین است. هم آقای حمیداوی و هم آقای حیدرپور ۶ ماه پیش گفتند نمی‌خواهیم در فوتبال استان تیم داری کنیم. باید همان موقع فکری به حال شرایط می‌کردیم که این اتفافات نبفتد و متاسفانه هیئت فوتبال در این زمینه درست عمل نکرد. من بازهم می‌گویم هیات فوتبال فعلی توانایی مدیریت فوتبال را ندارد و با این رویه اتفاقات خیلی بدتری در انتظار فوتبال ما خواهد بود. اهالی فوتبال باید پای کار بیایند و به فوتبال استان کمک کنند تا با یک هم اندیشی و در حضور پیش کسوتان و صاحب نظران به یک جمع بندی درست برسیم.

فوتبال خراسان را مسخره می‌کنند!

وی درباره وضعیت مدیران باشگاه شهرخودرو نیز گفت: این هم از مصیبت‌های فوتبال ما می‌باشد که آن قدر بی در و پیکر شده است که بدون بررسی سوابق فردی و اینکه آیا قدرت مالی و مدیریتی دارد، می‌تواند بیاید و یک تیم که امید اهالی فوتبال شرق کشور را در اختیار بگیرد و بعد هم این شرایط عجیب به وجود آید که فوتبال خراسان مورد تمسخر قرار بگیرد!
هاشمی جواهری ادامه داد: من از همین جا رسما اعلام می‌کنم آقای چوپانی شما این کاره نیستید و در ادامه راه به مشکلات جدی برمی خورید. نه مشکلات ورزشی که مشکلات قضایی هم در انتظار شما خواهد بود. نماینده قوه قضائیه رسما اعلام کرد اگر به تعهدات تان پایبند نباشید به حمیداوی پاسخگو نیستید و باید به قوه قضائیه جوابگو باشید. این آقایان متاسفانه سرمایه‌ای ندارند که بخواهند در ورزش سرمایه گذاری کنند و متاسفانه کسی این موارد را بررسی نکرده است. این بازی که امید وحدت شروع کرده بازی درستی نیست و قطعا ثمره خوبی نخواهد داشت.

نارضایتی‌مان را به تاج هم گفتم

وی در ادامه افزود: قبلا هم گفتم اگر تغییر رویه‌ای در رفتار و مدیریت آقایان صورت نگیرد، همه چیز بدتر می‌شود که بهتر نمی‌شود. ما با تمام ظرفیت اداره کل پای کار هستیم و هر کمکی دوستان بخواهند انجام می‌دهیم البته زمانی که خواسته و کار منطقی از ما بخواهند. بازهم می‌گویم اگر به همین منوال فوتبال اداره شود، خبر‌های خیلی بدتری هم در راه خواهد بود. من هنوز نمی‌توانم همه حرف‌ها را بزنم و فقط می‌گویم با این فرمان به نتیجه نخواهند رسید. من همه این مسائل را حتی به آقای تاج هم گفتم و به ایشان گوشزد کزدم که فوتبال استان چه شرایطی دارد و نارضایتی خودمان را از وضعیت موجود اعلام کردیم.

دوستان هیئت فوتبال یا باید تغییر رویه بدهند یا باید تعویض شوند

جواهری ادامه داد: من یک صحبتی را مطرح می‌کنم، خواهش می‌کنم این حرف‌های من را سیاسی برداشت نکنید و صرفا به چشم ورزشی آن را ببینید. در وضعیت فعلی دوستان هیئت فوتبال یا باید تغییر رویه بدهند یا باید تعویض شوند. اگر توان تغییر رویه را ندارند لطفا جا را خالی کنند تا یک نفر دیگر ورود کند و برنامه‌ها را پیش ببرد. من فرد خاصی را مدنظر ندارم برای این هیئت، اما می‌گویم اعضای کارگروه فوتبال بیایند و هم اندیشی کنند و با یک کار کارشناسی شده یک نفر را معرفی کنند و من هم از ان تبعیت خواهم کرد.

بازرسی هفته آینده در هیئت فوتبال مستقر می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان در پایان صحبت هایش گفت: آقای اصولی باغبانی است که از محصولات باغش دفاع می‌کند، ولی شما وضعیت موجود را ببینید و خودتان قضاوت کنید آن موقع به عملکرد ایشان نمره بدهید. یک نگاهی به چند سال اخیر بیندازید و ببنید ایشان بعنوان متولی فوتبال در استان چه کاشت و چه برداشت. ایشان چه تیمی را تحویل گرفت و حالا متاسفانه وضعیت چیست. درخصوص مطلوب بودن گزارشات مالی که ایشان قبلا به آن اشاره کردند هم باید بگویم اداره کل بازرسی استان به مسائل مالی هیات فوتبال ورود کرده و از هفته آینده در هیات فوتبال مستقر خواهند شد. شما مطمئن باشید بازرسی بی خود به مسئله‌ای ورود نمی‌کند و قطعا مستنداتی داشته که مستقیم به این مسئله ورود کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->